Namnlista över personalen på kansliet

Administration

Gustaf Arrhenius, VD
telefon: 08-402 12 26

Folke Tersman, Ställföreträdande VD
telefon: 08-402 12 22

Christina Alwert, Administrativ chef
telefon: 08-402 12 28

Kristina Redefelt, Redovisningsansvarig
telefon: 08-402 12 39

Staffan Julén, Kommunikationschef
telefon: 073-509 92 15

Erika Karlsson, Kommunikatör
telefon: 08-402 12 36

Henric Karlsson, Kommunikatör
telefon: 08-402 12 36

Magnus Linton, Författare och journalist
e-post: magnus.linton@iffs.se

Cecilia Byström, Forsknings- och projektkoordinator
telefon: 08-402 12 37

Mats Ingelström, Forsknings- och projektkoordinator
telefon: 08-402 12 10

Heléne Kinnervall, Office Manager
telefon: 08-402 12 38

Karita Sirén, Reception/växel
telefon: 08-402 12 38

Helen de Canésie, Administratör
telefon: 08-402 12 34

Goran Garib, Vaktmästare
telefon: 0793 47 21 57