Namnlista över personalen

Administration

Gustaf Arrhenius, VD
telefon: 08-402 12 26

Folke Tersman, Ställföreträdande VD
telefon: 08-402 12 22

Christina Alwert, Administrativ chef
telefon: 08-402 12 28

Kristina Redefelt, Redovisningsansvarig
telefon: 08-402 12 39

Staffan Julén, Kommunikationschef
telefon: 073-509 92 15

Erika Karlsson, Kommunikatör
telefon: 08-402 12 36

Henric Karlsson, Kommunikatör
telefon: 08-402 12 36

Magnus Linton, Författare och journalist
e-post: magnus.linton@iffs.se

Cecilia Byström, Forsknings- och projektkoordinator
telefon: 08-402 12 37

Mats Ingelström, Forsknings- och projektkoordinator
telefon: 08-402 12 10

Heléne Kinnervall, Office Manager
telefon: 08-402 12 38

Karita Sirén, Reception/växel
telefon: 08-402 12 38

Helen de Canésie, Administratör
telefon: 08-402 12 34

Goran Garib, Vaktmästare
telefon: 0793 47 21 57

 

Forskningspersonal

Anton B. Andersson, Forskare
e-post: anton.andersson@iffs.se

Vuko Andric, Forskare
e-post: vuko.andric@iffs.se

Ralf M. Bader, Forskare
e-post: ralf.bader@iffs.se

Ludvig Beckman, Forskare
e-post: ludvig.beckman@iffs.se

Katharina Berndt Rasmussen, Forskare
e-post: katharina.berndt@iffs.se

Paul J Bowman, Forskare
e-post: paul.bowman@iffs.se

Daniel Brancalion Lind, Forskningsassistent
e-post: daniel.b.lind@iffs.se

Eric Brandstedt, Forskare
e-post: eric.brandstedt@iffs.se

Stefan Buijsman, Forskare
e-post: stefan.buijsman@iffs.se

Moa Bursell, Forskare
e-post: moa.bursell@iffs.se

Magnus Bygren, Forskare
e-post: magnus.bygren@iffs.se

Krister Bykvist, Forskare
e-post: krister.bykvist@iffs.se

Karin Bäckstrand, Forskare
e-post: karin.backstrand@iffs.se

Timothy Campbell, Forskare
e-post: timothy.campbell@iffs.se

Göran Duus-Otterström, Forskare
e-post: goran.duus-otterstrom@iffs.se

Christofer Edling, Forskare
e-post: christofer.edling@iffs.se

Emma Engström, Forskare
e-post: emma.engstrom@iffs.se

Erica Falkenström, Forskare
telefon: 070-594 60 07

Malcolm Fairbrother, Forskare
e-post: malcolm.fairbrother@iffs.se

Elizabeth Finneron-Burns
e-post: elizabeth.finneron-burns@iffs.se

Axel Gosseries, Forskare
e-post: axel.gosseries@iffs.se

Hilary Greaves, Forskare
e-post: hilary.greaves@iffs.se

Carina Gunnarson, Forskare
telefon: 0709-34 38 83

Johan E. Gustafsson, Forskare
teleon: 070-511 41 18

Michael Gähler, Forskare
e-post: michael.gahler@iffs.se

Corrie Hammar, Forskningsassistent
e-post: corrie.hammar@iffs.se

Anna Hedin Ekström, Doktorand
e-post: anna.ekstrom@iffs.se

Anders Herlitz, Forskare
e-post: anders.herlitz@iffs.se

Olle Häggström, Forskare
e-post: olle.haggstrom@iffs.se

Arne Jarrick, Forskare
e-post: arne.jarrick@iffs.se

Karim Jebari, Forskare
e-post: karim.jebari@iffs.se

Jan O. Jonsson, Forskare
e-post: janne.jonsson@iffs.se

Kirsti Jylhä, Forskare
e-post: kirsti.jylha@iffs.se

Martin Kolk, Forskare
e-post: martin.kolk@iffs.se

Patrik Lindenfors, Forskare
telefon: 070-341 86 87

Björn Lundgren, Forskare
e-post: bjorn.lundgren@iffs.se

Klas Markström, Forskare
e-post: klas.markstrom@iffs.se

Erik Mohlin, Forskare
e-post: erik.mohlin@iffs.se

Hernan Mondani, Forskare
e-post: hernan.mondani@iffs.se

Carina Mood, Forskare
e-post: carina.mood@iffs.se

Julia Mosquera, Forskare
e-post: julia.mosquera@iffs.se

Janken Myrdal, Forskare
e-post: janken.myrdal@iffs.se

Minna Persson, Forskningsassistent
e-post: minna.persson@iffs.se

Stephanie Plenty, Forskare
e-post: stephanie.plenty@iffs.se

Bi Puranen, Forskare
telefon: 08-14 92 44 eller 070- 572 17 21

Wlodek Rabinowicz, Forskare
e-post: wlodek.rabinowicz@fil.lu.se

Melinda A. Roberts, Forskare
telefon: +1 609 771 2360 

Chaïm la Roi, Forskare
e-post: chaim.laroi@iffs.se

Amir Rostami, Forskare
e-post: amir.rostami@iffs.se

Joseph Roussos, Doktorand
e-post: joe.roussos@iffs.se

Jerzy Sarnecki, Forskare
e-post: jerzy.sarnecki@iffs.se

Katie Steele, Forskare
e-post: katie.steele@iffs.se

Hlynur Orri Stefansson
telefon: 076-428 17 87

Pontus Strimling, Forskare
e-post: pontus.strimling@iffs.se

Stefan Svallfors, Forskare
e-post: stefan.svallfors@iffs.se

Anna Tyllström, Forskare
e-post: anna.tyllstrom@iffs.se

Irina Vartanova, Forskare
e-post: irina.vartanova@iffs.se

Ashwini Vasanthakumar, Forskare
e-post: ashwini.vasanthakumar@iffs.se

Stéphane Zuber, Forskare
e-post: stephane.zuber@iffs.se

 

Forskare som vi ibland
arbetar tillsammans med

Giulia Andrighetto
e-post: giulia.andrighetto@gmail.com

Simon Birnbaum
e-post: simon.birnbaum@sh.se

Geoffrey Brennan
e-post: geoffrey.brennan@anu.edu.au

Christian Broberger
telefon: 08-5248 7038

John Broome
telefon: 0044 1865 276731

Åsa Burman
e-post: asa.burman@philosophy.su.se

Susanne Burri
e-post: susanne.burri@gmail.com

Anders Ekholm, Senior rådgivare
telefon: 070-641 48 87

Katarina Engberg

Kimmo Eriksson
e-post: kimmo.eriksson@mdh.se

Eva Erman
e-post: eva.erman@statsvet.su.se

Maja Fjaestad
e-post: majaf@kth.se

Helen Frowe
e-post: helen.frowe@philosophy.su.se

Bob Goodin
e-post: Bob.Goodin@anu.edu.au

Björn Halleröd
e-post: bjorn.hallerod@gu.se

Anandi Hattiangadi
telefon: 08-16 10 17

Peter Hedström
e-post: peter.hedstrom@liu.se

Emilie Prattico
e-post: emilie.prattico@iffs.se

Wlodek Rabinowicz
telefon: 046-222 75 95

Bo Rothstein
e-post: bo.rothstein@pol.gu.se

Frida Rudolphi
e-post: frida.rudolphi@sofi.su.se

Jens Rydgren
e-post: jens.rydgren@sociology.su.se

Andreas Ryve
telefon: 073-662 07 36

Anders Sandberg
e-post: anders.sandberg@philosophy.ox.ac.uk

Mårten Schultz
e-post: marten.schultz@juridicum.su.se

Nicholas Southwood
e-post: nicholas.southwood@anu.edu.au

Dean Spears
e-post: dean@riceinstitute.org

Joakim Sturup
e-post: joakim.sturup@iffs.se

Mikaela Sundberg
e-post: mikaela.sundberg@sociology.su.se

Jonas Tallberg
e-post: jonas.tallberg@statsvet.su.se

Olle Torpman
telefon: 0736-96 86 81

Aron Vallinder
e-post: vallinder@gmail.com

Åsa Wikforss
telefon: 08-16 21 07